0
Upit
0,00 €
0
Košarica
0,00 €
Učitavanje...
Učitavanje...
Aktualiziran upit i narudžba!
Aktualiziran upit i narudžba! Aktualiziran upit i narudžba!
Predmet nema na skladištu.
Žao nam je, ali artikl nema na skladištu.

Cloud Computing Services Policy

The Services Policy binding up to 06.08.2023 is available at: Cloud Computing Services Policy 06.08.2023

The Services Policy binding up to 26.01.2022 is available at: https://www.senetic.hr/site/cloud_services_policy/

The Services Policy binding up to 30.06.2019 is available at: https://www.senetic.hr/site/cloud_services_policy_30-06-2019/

The Services Policy binding up to 31.01.2020 is available at: https://www.senetic.hr/site/csp_terms_2019/



 

UVJETI I ODREDBE USLUGA RAČUNALSTVA U CLOUD-a

§ 1.
Opće odredbe

1.       Ovim se Pravilnikom uređuju pravila za pružanje usluga u cloud-a od strane tvrtke Senetic GmbH, Kronstadter Straße 4, 81677 München, Njemačka (Deutschland), a posebno se definira nalogodavac za naručivanje i sklapanje ugovora o prodaji putem komunikacije na daljinu, kao i za korištenje svih usluga Trgovine od strane Kupaca.

Učinkovit i brz kontakt s Prodavateljem o svim pitanjima koja se tiču prodaje putem Trgovine moguć je na e-mail: [email protected] ili na broj telefona: +385 1 8000 143.

2.       Senetic GmbH izjavljuje da je ovlašten preprodavati, stavljati na tržište ili na drugi način daljnju preprodaju Proizvoda i sklopio je relevantne sporazume s proizvođačima koji mu to dopuštaju.

3.       Odredbe ovih Uvjeta i odredbi primjenjuju se na sve narudžbe poslane 07.08.2023. ili nakon tog datuma.

4.       Odredbe ovih Uvjeta i odredbi u prirodi su modela ugovora i primjenjuju se, prema potrebi, na ugovore koje je Senetic sklopio, a ne putem Trgovine ili Portala, pod uvjetom da su predstavljeni Kupcu prije sklapanja ugovora.

 

§ 2.
Definicija

1.       Kad god se pojmovi koji počinju velikim slovom, kako je navedeno u nastavku, pojave u Uvjetima i odredbama, oni imaju sljedeća značenja:

1)      Pružatelj usluga, dobavljač, Senetic  ili mi – Senetic GmbH, Kronstadter Straße 4, 81677 München, Njemačka (Deutschland) Vat No.: DE297177752;

2)      Kupac – fizička osoba, pravna osoba ili druga organizacijska jedinica s poslovnom sposobnošću, koja sklapa ugovor s Prodavateljem ili koristi druge usluge Trgovine i Portala;

3)      Stranka - Senetic ili Kupac;

4)      Tvrtka Senetic Group iz EU-a – bilo koja od tvrtki navedenih na www.senetic.net;

5)      Potrošač – fizička osoba koja obavlja pravni posao koji nije izravno povezan s njezinom gospodarskom ili profesionalnom djelatnošću;

6)      Poduzetnik – fizička osoba, pravna osoba ili organizacijska jedinica kojoj je zakonom dodijeljena poslovna ili profesionalna djelatnost;

7)      Individualni poduzetnik – pojedinac koji sklapa ugovor izravno povezan s njihovim poslovanjem, ako tekst ugovora ukazuje na to da za njih nije profesionalne prirode;

8)      Radni dani  – dani od ponedjeljka do petka, isključujući državne praznike;

9)      Uvjeti i odredbe  – ovi Uvjeti i odredbe usluga u oblaku;

10)   Trgovina – internetska usluga dostupna na https://www.senetic.hr/, putem koje kupac može kupiti proizvode;

11)   Portal – Internetska usluga dostupna na https://portal.senetic.com, a koristi se za kupnju i upravljanje proizvodima od strane Kupca;

12)   Račun – dio Trgovine ili Portala, gdje Kupac, između ostalog, može upravljati svojim osobnim podacima, primati obavijesti o promjenama statusa Narudžbe, kontrolirati i upravljati statusom svojih Narudžbi;

13)   Proizvođač – subjekt koji pruža proizvod dostupan kao dio usluga u oblaku;

14)   Proizvod - Usluga u oblaku ili bilo koja druga stavka, pravo (npr. licenca) ili pogodnost, koju je Senetić ponudio, prodao ili stavio na raspolaganje Kupcu;

15)   Usluga u oblaku  – usluga koja se pruža pomoću računalstva u oblaku, posebno u skladu s modelom: softver kao usluga, platforma kao usluga ili infrastruktura kao usluga;

16)   Microsoft Cloud Services – servisi u oblaku koje pruža Microsoft;

17)   Pretplata – pravo kupca na korištenje Proizvoda na određeno vrijeme;

18)   Trajna licenca – pravo kupca na trajno korištenje Proizvoda, podložno odredbama §7 Uvjeta i odredbi;

19)   Ugovor o isporuci  digitalnog sadržaja ili digitalne usluge – ugovor prema kojem Senetic prenosi ili se obvezuje prenijeti pravo na korištenje određenog digitalnog sadržaja ili digitalne usluge, a Kupac plaća ili se obvezuje platiti cijenu u vezi s tim;

20)   Digitalni sadržaj – podaci proizvedeni i isporučeni u digitalnom obliku, neovisno o tome prenose li se na materijalnom mediju ili na bilo koji drugi način;

21)   Digitalna  usluga – usluga koja omogućuje Kupcu da: (i) proizvodnja, obrada, pohrana ili pristup digitalnim podacima, (ii) dijeljenje digitalnih podataka koje je učitao ili proizveo Kupac ili drugi korisnici ove usluge, (iii) druge oblike interakcije putem digitalnih podataka;

22)   Narudžba - Izjava kupca o volji predstavlja ponudu za sklapanje ugovora sa Senetićem, s ciljem izravnog sklapanja ugovora u kojem se navode vrsta i broj proizvoda koji podliježu ugovoru i predložena cijena Proizvoda.

 

§ 3.

Portal

1.       Klijent sam registrira račun na Portalu ili putem senetskog predstavnika.

2.       Portal je prodajna i kontaktna platforma koja se koristi za olakšavanje komunikacije i suradnje između stranaka; Portal posebno ne nudi funkcije povezane s upravljanjem računom u proizvođačevim servisima ili centrima, kao što je centar za administratore sustava Microsoft 365.

3.       Pristup Portalu je besplatan. Da biste stvorili račun na Portalu, potrebno je istovremeno imati Microsoftov račun.

4.       Samoregistracija se vrši ispunjavanjem i odobravanjem obrasca za registraciju. Postupak registracije računa portala uključuje:

1)      stvaranje računa;

2)      autorizacija računa.

5.       Tijekom postupka registracije i autorizacije Računa, Kupac je dužan dati istinite podatke koji se odnose na Kupca.

6.       Portal korisniku omogućuje korištenje sljedećih značajki:

1)      Stvaranje Microsoftova računa;

2)      Naručivanje proizvoda i upravljanje obnovama pretplate;

3)      Izmjena podataka o računu;

4)      Dodjela dozvola dodatnim korisnicima za korištenje računa (upravljanje korisničkim i administratorskim pravima);

5)      Pregled povijesti reda;

6)      Prikaz zaliha potrošnje resursa platforme Microsoft Azure.

7.       Za korištenje Portala potrebno je imati uređaj s pristupom internetu, opremljen web preglednikom Google Chrome u najnovijoj verziji, s omogućenim kolačićima i Javascriptom. Davatelj usluga ne jamči ispravan rad svih funkcija u slučaju drugih preglednika ili njihovu nestandardnu konfiguraciju.

8.       Nije dopušteno koristiti Portal u svrhu koja krši važeće zakone. Senetic ima pravo uskratiti pristup Portalu Kupcu u slučaju da:

1)      koristiti Portal u svrhe koje nisu u skladu s njegovom svrhom ili na štetu trećih strana;

2)      postati svjesni ili imati osnovanu sumnju u kršenje licencnih ugovora ili posebnih uvjeta korištenja;

3)      kršenje primjenjivog zakona, ovih Uvjeta i odredbi ili dobrog morala.

9.       Senetic nije odgovoran za štetu nastalu od:

1)      tehnička ograničenja koja proizlaze iz karakteristika hardvera ili softvera koji se koristi za korištenje usluge portala;

2)      događaje koje Senetić, u provođenju dužne pažnje, nije mogao predvidjeti ili spriječiti;

3)      događaji više sile;

4)      koristiti Portal suprotno odredbama ovih Uvjeta i odredbi;

5)      gubitak podataka, opreme ili kvara sustava ili druga šteta, osim ako je uzrokovana isključivom krivnjom Senetića.


§ 4.

Uvjeti naručivanja

1.       Za kupnju Proizvoda Kupac je dužan izvršiti narudžbu putem Trgovine ili Portala. Naručivanje predstavlja ponudu za sklapanje ugovora koji je Kupac poslao Davatelju usluga.

2.       Nakon narudžbe, Prodavatelj će potvrditi njezin primitak u obliku e-mail poruke koja sadrži potvrdu svih njegovih bitnih elemenata.

3.       Nakon razmatranja ponude Kupca, Prodavatelj će Kupcu poslati poruku o prihvaćanju Narudžbe za izvršenje. Sklapanje ugovora događa se u trenutku primitka ove poruke od strane Kupca.

4.       Ako se ispostavi da izvršenje Narudžbe u cijelosti ili djelomično neće biti moguće, Prodavatelj će o tome odmah obavijestiti Kupca putem e-maila. U takvoj situaciji ugovor nije sklopljen, a ako je već sklopljen - istječe, a Senetic odmah vraća Kupcu primljena sredstva.

5.       Preduvjet za korištenje Proizvoda je:

1)      prihvaćanje odredaba ovih Uredbi;

2)      prihvaćanje Microsoftova ugovora s kupcima (za Microsoftove proizvode) https://www.microsoft.com/licensing/docs/customeragreement ili drugih ugovora, razumijevanja, dokumenata između kupca i proizvođača prema zahtjevu proizvođača.

6.       Nakon sklapanja ugovora, Prodavatelj će Kupcu pružiti informacije potrebne za korištenje Proizvoda, osim ako su ti podaci navedeni prema prethodnoj Narudžbi. Ako naručeni Proizvod uključuje softver instaliran u prostorijama Kupca, Kupac ga je dužan preuzeti i instalirati samostalno, osim ako nije drugačije navedeno.


§ 5.

Poravnanje narudžbi i uvjeti za pristup proizvodu

1.       Microsoftovi servisi u cloud-a mogu se naručiti u cloud-a mjesečnih, godišnjih i trogodišnjih pretplata, a razdoblja naplate za trogodišnje i godišnje pretplate mogu biti godišnja ili unaprijed plaćena. Mjesečna razdoblja naplate za trogodišnje i godišnje pretplate, kao i godišnja razdoblja naplate za trogodišnje pretplate na Microsoft Cloud Services mogu se dogovoriti pregovorima sa Senetićem, a Senetic zadržava pravo provjere pouzdanosti plaćanja korisnika.

2.       Cijene proizvoda podložne su promjenama, a nova cijena stupa na snagu od sljedećeg razdoblja pretplate. Senetic će obavijestiti Kupca o cijeni Proizvoda izravno na kartici Proizvoda u Trgovini i Portalu. 

3.       Ako je Kupac pristao primati račune elektroničkim putem, oni će biti poslani na adresu e-pošte koju je naveo Kupac. U takvoj situaciji Klijent podnosi ostavku na primanje računa u papirnatom obliku.

4.       Kako bi kupcima ponudio najbolje moguće cijene i održao kontinuitet usluga, Senetic može pružati usluge koristeći druge tvrtke Senetic Group, posebno uspostavljanjem partnerskog odnosa s drugom tvrtkom Senetic Group EU u ime Kupca, s čime se Kupac slaže. U mjeri u kojoj se pokaže potrebnim izvršiti ugovor na način opisan u prethodnoj rečenici, Kupac ovlašćuje Senetića da uspostavi takav odnos i iskoristi ponude drugih društava Senetic Grupe u njegovo ime i u njegovu korist, pri čemu je takvo odobrenje ograničeno opsegom Narudžbe.

5.       Ako usluge treba pružiti Senetić koristeći drugu tvrtku iz EU-a Senetic Group, Kupac će prihvatiti takvu tvrtku Senetic Group EU kao partnera. Kupac neće imati pravo na Senetic ili bilo koju drugu tvrtku iz EU-a Senetic Group u vezi s nedostatkom pristupa Usluzi ako Kupac odbije pristati na uspostavljanje partnerskog odnosa. Kupac nema pravo zatražiti uspostavljanje partnerskog odnosa isključivo sa Senetićem.

6.       Kupac neće snositi nikakve dodatne troškove u vezi sa Senetićevim korištenjem drugih tvrtki Senetic Group.


§ 6.

Upravljanje korisničkim računima u uslugama proizvođača

1.       Ako su usluge u cloud-a kupljene, Dobavljaču će se dodijeliti standardni skup administrativnih uloga, osim ako se kupac i Senetic drukčije dogovore. Kupac može upravljati administrativnim ulogama u bilo kojem trenutku.

2.       Kupac može u bilo kojem trenutku promijeniti uloge dodijeljene dobavljaču; međutim, za Microsoft Azure Products promjena zadanih uloga može promijeniti cijenu pretplate.

3.       Ako Dobavljaču određene uloge nisu dodijeljene, Dobavljač možda neće moći pružiti proširene usluge podrške, a u nekim slučajevima i osnovne usluge podrške iz članka 9. u nastavku. Detaljne informacije o upravljanju administrativnim ulogama Dobavljača možete pronaći na web stranici na poveznici: https://learn.microsoft.com/en-us/partner-center/gdap-least-privileged-roles-by-task.

4.       Što se tiče pristupa resursima Kupca, primjenjuje se ugovor o povjeravanju obrade iz članka 14. u nastavku.

5.       Rezervacija resursa platforme Microsoft Azure temelji se na zasebnom aranžmanu.

6.       Kupac je odgovoran za sve upute i promjene provedene na Portalu i na web mjestu proizvođača, posebno za sve promjene vrste i broja Pretplata, trajnih licenci ili drugih usluga, pristupa i podataka o korisničkom računu.

 

§ 7.

Trajna licenca

1.       Ako se kupe trajne licence za proizvode, Kupac će izvršiti jednokratno plaćanje unaprijed.

2.       Trajna licenca daje Kupcu pravo na korištenje Proizvoda pod uvjetima i odredbama koje je odredio Proizvođač.

3.       Trajanje trajne licence je neograničeno, osim ako nije drugačije određeno.

4.       Za trajne licence Senetic ne jamči pristup ažuriranjima proizvoda ili podršci. To ne sprečava stranke da naprave zasebne aranžmane ili pruže ažuriranja ili podršku proizvođača.

 

§ 8.

Korištenje proizvoda

1.       Kupac dobiva pristup Proizvodu nakon plaćanja unaprijed cijene za dogovoreno razdoblje pretplate, osim ako stranke drugačije odrede ili informacije o proizvodu koje je dao Senetić.

2.       Korisnik je odgovoran za obnovu i plaćanje Pretplate. Klijent može upravljati značajkom automatskog obnavljanja putem Portala.

3.       Ako je omogućena automatska obnova mjesečnih Pretplata, Senetic će automatski teretiti dodijeljenu platnu karticu 5 radnih dana prije isteka važeće Pretplate.

4.       Ako je nemoguće teretiti platnu karticu ili Kupac ne plati cijenu, Senetic se može obratiti Kupcu kako bi dogovorio drugi način plaćanja, otkazao Pretplatu ili obustavio pristup Proizvodu. 

5.       Kupac je odgovoran za broj korištenih resursa (posebno na platformi Azure), uključujući sve promjene u konfiguraciji proizvoda koje mogu rezultirati povećanom upotrebom tih resursa, kao i primjenu odgovarajućih mjera zaštite okoliša, barem u mjeri opisanoj u stavku 6. u nastavku. Kupac je dužan platiti dospjeli iznos za resurse korištene tijekom razdoblja naplate. Uplata dospjelog iznosa vrši se na Senetićev bankovni račun ili platnu karticu i utvrđuje se računom koji izdaje Senetić.

6.       Korisnik će provesti odgovarajuće sigurnosne mjere za okruženje usluge u oblaku i administratorski račun. Kupac je dužan posebno:

1.       Koristite sigurnu lozinku od najmanje 16 znakova, koja se sastoji od najmanje jednog malog slova, velikog slova i posebnog znaka ili broja;

2.       Ne koristiti lozinku računa administratora servisa u oblaku ni na jednom drugom web-mjestu ili servisu;

3.       Koristite višefaktorski mehanizam provjere autentičnosti (MFA);

4.       ne dijeliti pristupne podatke s trećim stranama;

5.       Redovito provjeravajte da pristup podacima nije ugrožen i odmah promijenite lozinku ako su možda ugroženi.

7.       Neovisno o točki 5. ove presude, ako uporaba Proizvoda ukazuje na situaciju koja zahtijeva provjeru, posebno uoči osnovane sumnje na prijevaru, zlouporabu (uključujući od strane trećih strana), napad ili prijevaru, Senetić ima pravo ograničiti ili onemogućiti upotrebu takvog Proizvoda, uključujući uslugu u oblaku. Ako stranke odrede ograničenje uporabe proizvoda, o tom se ograničenju obavješćuje njegov pružatelj usluga, a prekoračenje tog ograničenja daje Senetiću pravo da ograniči ili onemogući uporabu takvog proizvoda.

8.       Kupac je odgovoran za kršenje uvjeta korištenja Proizvoda kako ih je definirao njegov proizvođač, uključujući odredbe o licenci, te za usklađenost korištenja Proizvoda s važećim zakonom.

9.       Ako se utvrdi da kupac krši uvjete korištenja koje je odredio Proizvođač, Senetic može obustaviti pristup Proizvodu ili ga opozvati i otkazati Pretplatu s trenutnim učinkom.

10.   U slučaju iz gornjeg odjeljka 9. i koji se odnosi na kupce koji su potrošači ili individualni poduzetnici, Senetic može obustaviti pristup Proizvodu i otkazati Pretplatu samo ako potrošač ili samostalni poduzetnik grubo ili uporno krši uvjete Ugovora o proizvodu, posebno ako pružaju nezakonit sadržaj, nakon neučinkovitog zahtjeva za prekid ili uklanjanje kršenja s određivanjem odgovarajućeg roka. Povreda ugovora koja se odnosi na Proizvod mora biti objektivne i nezakonite prirode. Pretplata u tom slučaju istječe 14 dana nakon datuma kada Senetic potrošaču ili samostalnom poduzetniku dostavi izjavu o namjeri otkazivanja pretplate.

11.   Obustava pretplate na Microsoftove usluge u oblaku zbog razloga koji se mogu pripisati korisniku neće obustaviti pretplatu i neće osloboditi korisnika obveze plaćanja razdoblja pretplate.

12.   Ako je Pretplata obustavljena ili otkazana, Microsoft izbrisat će podatke koje je korisnik prikupio u roku od 90 dana. Kupac neće imati potraživanja, uključujući, ali ne ograničavajući se na zahtjev za naknadu štete zbog gubitka podataka.

 

§ 9.

Nepoštivanje digitalnog sadržaja ili digitalne usluge s ugovorom (pritužbe potrošača ili samostalnih poduzetnika)

 

1.       Prodavatelj je odgovoran potrošaču ili samostalnom poduzetniku za nepoštivanje Ugovora o isporuci digitalnog sadržaja ili digitalne usluge koju je kupio taj potrošač ili samostalni poduzetnik.

2.       Potrošač ili samostalni poduzetnik, u slučaju neisporuke digitalnog sadržaja ili digitalne usluge, ima pravo zatražiti od Prodavatelja da ih isporuči.

3.       Pritužbe zbog neusklađenosti digitalnog sadržaja ili digitalne usluge s Ugovorom o isporuci digitalnog sadržaja ili digitalne usluge mogu se podnijeti u bilo kojem obliku. Međutim, poželjno je podnijeti pritužbe putem portala za pritužbe koji se nalazi na support.senetic.com.

4.       Prodavatelj je odgovoran za bilo kakvu nesukladnost s Ugovorom o isporuci digitalnog sadržaja ili digitalne usluge isporučene u jednom trenutku ili u dijelovima, koji su postojali u trenutku isporuke i postali očiti u roku od dvije godine od tog vremena.

5.       Prodavatelj je odgovoran ako digitalni sadržaj ili digitalna usluga nisu u skladu s Ugovorom o isporuci digitalnog sadržaja ili digitalnih usluga, potrošač ili trgovac na malo može zatražiti da se uskladi s Ugovorom.

6.       Prodavatelj se obvezuje razmotriti svaki prigovor u roku od 14 dana.

7.       Nakon prihvaćanja prigovora, Prodavatelj će s potrošačem ili individualnim poduzetnikom putem e-mailom, telefonom ili pisanim putem dogovoriti uvjete za usklađivanje digitalnog sadržaja ili digitalne usluge s ugovorom.

8.       Potrošač ili samostalni poduzetnik može dati izjavu o smanjenju cijene ili odustajanju od Ugovora o isporuci digitalnog sadržaja ili digitalne usluge kada:

a.       usklađivanje digitalnog sadržaja ili digitalne usluge s Ugovorom o isporuci digitalnog sadržaja ili digitalne usluge nemoguće je ili bi zahtijevalo prekomjerne troškove za pružatelja usluga,

b.       pružatelj usluga nije uskladio digitalni sadržaj ili digitalnu uslugu s Ugovorom o digitalnom sadržaju ili digitalnoj usluzi,

c.       neuspjeh digitalnog sadržaja ili digitalne usluge da se pridržavaju Ugovora o digitalnom sadržaju ili digitalnoj usluzi nastavlja se iako je pružatelj usluga pokušao uskladiti digitalni sadržaj ili digitalnu uslugu s Ugovorom o digitalnom sadržaju ili digitalnoj usluzi,

d.       neusklađenost digitalnog sadržaja ili digitalne usluge sa Sporazumom o digitalnom sadržaju ili digitalnoj usluzi takva je da opravdava ili smanjenje cijene ili povlačenje iz Sporazuma bez prethodnog korištenja pravnog lijeka kojim se zahtijeva usklađivanje digitalnog sadržaja ili digitalne usluge s Ugovorom o digitalnom sadržaju ili digitalnoj usluzi,

e.       iz izjave Pružatelja usluga ili okolnosti jasno je da neće uskladiti digitalni sadržaj ili digitalnu uslugu s Ugovorom u razumnom roku ili bez nepotrebnih neugodnosti za potrošača ili individualnog poduzetnika.

9.       Snižena cijena mora biti razmjerna ugovornoj cijeni jer vrijednost digitalnog sadržaja ili digitalne usluge koja nije u skladu s Ugovorom o digitalnom sadržaju ili digitalnoj usluzi ostaje na vrijednosti digitalnog sadržaja ili digitalne usluge koja je u skladu s Ugovorom o digitalnom sadržaju ili digitalnoj usluzi.

10.   Potrošač ili samostalni poduzetnik ne može odustati od ugovora o isporuci digitalnog sadržaja ili digitalne usluge ako se digitalni sadržaj ili digitalna usluga isporučuju u zamjenu za plaćanje cijene, a neusklađenost digitalnog sadržaja ili digitalne usluge s ugovorom o isporuci digitalnog sadržaja ili digitalne usluge nije značajna.

 

§ 10.

Podrška

1.       Za određene proizvode Senetic pruža osnovne usluge podrške. Za takve proizvode spominjanje pružanja osnovnih usluga podrške možete pronaći pod karticom "Podrška" ili u opisu proizvoda.

2.       Proširenje usluga podrške koje pruža Senetic dostupno je putem zasebnog sporazuma.

3.       Osnovne usluge podrške pružaju se pod uvjetima iz ovog stavka.

4.       Zahtjevi za korisničku podršku mogu uključivati:

1)      nepravilnosti povezane s dostupnošću usluga;

2)      informacije o valjanosti kupljenih licenci;

3)      naselja;

4)      kupnju Proizvoda u ime Kupca.

5.       U mjeri navedenoj u prethodnom odjeljku 4., Senetićeve usluge podrške sastoje se od izvođenja radnji za Kupca i rješavanja problema koji nastaju ako se uzrok može pripisati Senetiku ili Proizvođaču. Senetić surađuje i u dijalogu s proizvođačem kako bi ispravio nedostatak ili na drugi način na odgovarajući način odgovorio na zahtjev.

6.       Senetic kontinuirano pruža osnovnu uslugu podrške. Senetic će odgovoriti na zahtjev kupca za podršku u roku od dva radna dana.

 

§ 11.

Otkazivanje pretplate od strane kupca

1.       Korisnik može omogućiti ili onemogućiti na portalu mogućnost automatskog obnavljanja pretplata na usluge Microsoft Cloud Services za sljedeća razdoblja.

2.       Korisnik nema pravo otkazati pretplatu ili licencu (uključujući njezino smanjenje) Microsoftovih usluga u oblaku tijekom njezina trajanja.

 

§ 12.

Senetićeva odgovornost

1.       Ni Senetic ni bilo koja druga tvrtka Senetic Group EU ne jamči ispravan rad pruženih proizvoda.

2.       Proizvodi se pružaju Kupcu kako je Senetic primio od proizvođača, a stranke su suglasne isključiti Senetićevu odgovornost za ispravnost rada, kvalitetu, prikladnost za svrhu i jamstvo. Senetic ne daje nikakva jamstva u odnosu na Proizvode.

3.       Proizvođač može osigurati utvrđene razine učinkovitosti proizvoda. Razine performansi sadržane su u objavljenim dokumentima proizvođača. Kupac ima pravo prijaviti Senetiću sve uočene nepravilnosti u funkcioniranju Proizvoda. Senetic će izvijestiti proizvođača o dostavljenim primjedbama kupca u vezi s pravilnim radom Proizvoda. U slučaju da je Proizvođač zadovoljan dostavljenim komentarima, a Proizvođač pruži povrat za kvar Proizvoda, Senetic će kupcu osigurati odgovarajući povrat u iznosu jednakom iznosu povrata koji je odobrio Proizvođač.

4.       Ako proizvođač odobri povrat gotovine, izvršit će se u obračunskom razdoblju nakon mjeseca u kojem je proizvođač izvršio primjenjivi povrat novca. Povrat će biti dokumentiran izdavanjem računa za ispravak od strane Senetića. Izdavanje računa i njegovo slanje na adresu e-pošte koju je naznačio Kupac potvrđuje da je povrat odobren.

5.       Senetic neće biti odgovoran Kupcu za odobravanje povrata od strane Proizvođača kupcu i svaka odgovornost Senetića prema predmetu je isključena.

6.       Ova se odredba ne odnosi na kupce koji su potrošači ili samostalni poduzetnici.

 

§ 13.

Raskid ugovora o pružanju elektroničkih usluga

1.       Kupac može raskinuti ugovor o pružanju usluga (tj. ugovor za Račun) u bilo kojem trenutku bez navođenja razloga slanjem odgovarajuće izjave, posebno e-poštom ili pisanim putem na adresu Prodavatelja. Korisnički računi trgovine i portala bit će izbrisani osim ako druge odredbe Uvjeta i odredbi ili aktivnih pretplatničkih ugovora ne naznače da se račun portala mora održavati do isteka pretplate.

2.       Senetic ima pravo jednostrano raskinuti Ugovor koji stupa na snagu isporukom (u pisanom obliku, e-poštom ili putem Portala) i obustaviti korisnikov pristup Uslugama u sljedećim slučajevima:

1)      Neplaćanje bilo kojeg iznosa kupca zbog Senetića, posebno na temelju izdanih računa;

2)      Senetic postaje svjestan nesolventnosti Klijenta;

3)      materijalno kršenje uvjeta ugovora od strane Kupca i neuklanjanje posljedica kršenja u roku od 14 dana od datuma poziva Senetića korištenjem Komunikacijskog sustava;

4)      kršenje antikorupcijskih odredbi zakona od strane kupca i antikorupcijskih odredbi iz dokumenata koje je objavio Proizvođač, između ostalog u: "Antikorupcijska politika za predstavnike Microsofta Američki zakon o stranoj koruptivnoj praksi" dostupna na: http://www.microsoft.com/en-us/Legal/Compliance/anticorruption/Default.aspx.

3.       U slučaju klijenata koji su potrošači ili samostalni poduzetnici, Pružatelj usluga može raskinuti ugovor o pružanju usluga samo ako potrošač ili samostalni poduzetnik grubo ili uporno krši Pravilnik, posebno kada pruža nezakonit sadržaj, nakon neučinkovitog zahtjeva za prekid ili uklanjanje kršenja, postavljajući odgovarajući rok. Kršenje Uvjeta i odredbi mora biti objektivne i nezakonite prirode. Ugovor o pružanju usluga u takvom slučaju istječe nakon 14 dana od dana kada je Pružatelj usluga potrošaču ili samostalnom poduzetniku predao izjavu o namjeri raskida.

 

§ 14.

Pritužbe

1.       Pritužbe u vezi s korištenjem Portala i Proizvoda podnose Kupci koji nisu potrošači ili samostalni poduzetnici u support.senetic.com.

2.       Pritužba bi trebala uključivati barem: ime, prezime ili ime i točnu adresu podnositelja pritužbe, kao i točan opis i razlog pritužbe.

3.       Kupac će biti obaviješten o načinu obrade prigovora e-mailom poslanim na adresu s koje je prigovor podnesen.

4.       Ni Senetic ni bilo koja druga tvrtka iz EU-a Senetic Group neće biti odgovorna za zahtjeve koje kupac podnese izravno proizvođaču.

 

 

§ 15.

Osobni podaci

1.       Sve informacije, posebno pristupne podatke (vjerodajnice), kojima je Senetić dobio pristup u vezi s pružanjem usluga, Senetić tretira kao povjerljive i u skladu sa zakonom i sigurnosnim pravilima. Navedeni podaci neće se koristiti ni u koju drugu svrhu osim obavljanja usluga i Senetićevih obveza prema Kupcu.

2.       Osobne podatke klijenata pružatelj usluga obrađuje u skladu s uvjetima Pravila o privatnosti.

3.       Ako ispunjavanje Narudžbe proizvoda zahtijeva da Senetic obrađuje osobne podatke u ime Kupca, čiji je voditelj obrade, primjenjivat će se sljedeće odredbe.

4.       Kako bi izvršio Narudžbu, Kupac povjerava Senetiću obradu osobnih podataka. Kako bi se uklonila sumnja, stranke izjavljuju da Senetić ne odlučuje o svrhama i načinima obrade takvih podataka.

5.       Povjerena obrada uključuje osobne podatke kao što su ime, adresa e-pošte, telefonski broj, podaci o položaju, osobna iskaznica, podaci o korespondenciji e-pošte, vjerodajnice, podaci o kontroloru.

6.       Povjerena obrada uključuje osobne podatke kao što su ime, adresa e-pošte, telefonski broj, podaci o položaju, osobna iskaznica, podaci o korespondenciji e-pošte, vjerodajnice, podaci o kontroloru.

7.       Senetic ima pravo obrađivati osobne podatke navedene u stavku 5. gore u ime Kupca samo u svrhu i u mjeri potrebnoj za izvršenje Ugovora i svih drugih dokumentiranih uputa Kupca. Senetic ima pravo obrađivati osobne podatke navedene u stavku 5. gore u ime Kupca samo u svrhu i u mjeri potrebnoj za izvršenje Ugovora i svih drugih dokumentiranih uputa Kupca.

8.       Senetic osigurava da povjerene osobne podatke obrađuju samo ovlaštene osobe koje su obvezane na tajnost.

9.       Senetic izjavljuje da koristi odgovarajuće tehničke i organizacijske mjere kako bi osigurao sigurnost povjerenih osobnih podataka.

10.   Kupac se općenito slaže da će nastaviti eksternalizirati obradu osobnih podataka drugom izvršitelju obrade, pri čemu drugi izvršitelj obrade pruža ista jamstva i ispunjava obveze koje su nametnute Senetiću. Senetic će obavijestiti Kupca o namjeravanim promjenama kako bi dodao ili zamijenio druge procesore, dajući Kupcu priliku da se usprotivi takvim promjenama.

11.   Senetic se obvezuje, u mjeri u kojoj je to moguće, pomoći Kupcu u ispunjavanju njegove obveze da odgovori na zahtjeve pojedinaca u ostvarivanju njihovih prava prema relevantnim zakonima o zaštiti podataka.

12.   Senetic se obvezuje surađivati i pružati svu pomoć Kupcu kako bi ispunio obveze utvrđene relevantnim zakonima o zaštiti podataka.

13.   Po završetku obrade osobnih podataka, Senetić se obvezuje izbrisati ili vratiti osobne podatke povjerene za obradu, prema odluci Kupca, osim ako primjenjivi zakon ne nalaže nastavak pohrane podataka.

14.   Senetic će kupcu staviti na raspolaganje sve informacije potrebne za dokazivanje usklađenosti s obvezama utvrđenim u relevantnim zakonima o zaštiti podataka.

15.   Senetic pristaje odmah obavijestiti Kupca o svim sigurnosnim incidentima, uključujući odmah kršenje podataka.

16.   Kupac ima pravo revidirati ili pregledati Senetićevu obradu osobnih podataka radi usklađenosti s relevantnim zakonima o zaštiti podataka, koji će se revizija provesti dostavljanjem Senetiću upitnika koji je pripremio Kupac, a koji sadrži pitanja u vezi s obradom osobnih podataka i vraćanjem ispunjenog upitnika u roku od 30 dana. U posebno opravdanim slučajevima revizija ili inspekcija mogu se provesti na drugi uzajamno dogovoren način.

 

§ 16.

Konačne odredbe

1.       Sve potencijalne sporove povezane s odredbama Pravilnika, stranke prvo rješavaju sporazumno bilateralnim raspravama i pregovorima.

2.       Ako stranke ne uspiju postići dogovor, predmet mogu uputiti na nagodbu zajedničkom sudu, koji je nadležan za registrirano sjedište Senetića, ako obvezujuće pravo ne navodi drugačije.

3.       Korisnici mogu pristupiti Pravilima i propisima u bilo kojem trenutku i besplatno putem internetske reference (tj. linka) postavljene na početnoj stranici Trgovine ili portala i napraviti ispis iste.

4.       Informacije o proizvodima danim u Trgovini ili Portalu, posebno njihovi opisi, tehnički i upotrebljivi parametri i cijene, poziv su na sklapanje ugovora.

5.       Ako se bilo koja odredba ovih Uvjeta i odredbi smatra nevažećom zbog protivnosti zakonu, načelima društvenog odnosa ili iz bilo kojeg drugog razloga, ili se smatra neučinkovitom ili neprovedivom, preostale odredbe Uvjeta ostaju na punoj snazi i na snazi i nastavit će biti obvezujuće. U takvoj situaciji stranke su suglasne surađivati i zamijeniti nevažeću odredbu drugom valjanom odredbom koja što je moguće sličnije odražava namjeru stranaka izraženu u nevažećoj odredbi.

6.       Isključiva prava na sadržaj dostupan u Trgovini i Portalu, posebno autorska prava na fotografije, opise proizvoda i kategorija, naziv Trgovine i Portala, zaštitne znakove Pružatelja usluga i žigove proizvođača proizvoda, grafičke elemente sadržane u njima, prava na softver i bazu podataka zaštićena su zakonom i pripadaju Pružatelju usluga ili subjektima s kojima je Pružatelj usluga sklopio odgovarajuće ugovore. Zabranjeno je kopirati ili na drugi način koristiti bilo koje elemente Trgovine ili Portala bez pristanka Davatelja usluga.

7.       Senetic zadržava pravo izmjene ovih Uvjeta i odredbi. Svi ugovori sklopljeni prije datuma stupanja na snagu novih Uvjeta poslovanja izvršit će se prema Uvjetima i odredbama koji su bili na snazi na dan sklapanja ugovora. Izmjena i dopuna Uvjeta stupa na snagu na datum koji odredi Senetić, najranije 7 dana nakon objave u Trgovini ili Portalu. Senetic će obavijestiti Kupca o promjeni Uvjeta i odredbi putem elektroničke komunikacije najmanje 7 dana prije nego što stupi na snagu. Ako se Klijent ne slaže s novim sadržajem Pravilnika, dužan je o tome obavijestiti Senetića, što će rezultirati raskidom ugovora o elektroničkom pružanju usluga.

8.       U mjeri u kojoj to nije regulirano ovim Uvjetima i odredbama, primjenjuju se Uvjeti i odredbe Trgovine. Uvjete i odredbe Trgovine možete pronaći na: https://www.senetic.hr/site/propisi/.

 

Ostanite u kontaktu!
Pretplatite se na naš bilten i ostanite u toku s našim promocijama i vijestima.

Klikom na „Pretplati se” pristajete primati marketinške informacije na svoju adresu e-pošte. Vašim će osobnim podacima upravljati Senetic GmbH sa sjedištem u Kronstadter Straße 4, 81677 München, Deutschland. Imate pravo tražiti pristup osobnim podacima i ispraviti, izbrisati ili ograničiti obradu, kao i dati prigovor obradi. Detaljne informacije o obradi osobnih podataka nalaze se u pravilima privatnosti.

Pogrešna e-mail adresa.
Ova email adresa je već potvrđena.
Ova Email adresa još uvijek nije potvrđena.
Hvala vam!
Provjerite pristiglu poštu - primit ćete našu poruku kojom vas tražimo da potvrdite pretplatu na bilten.
Portal za prodavače
Sve što tražite.Pridruži nam se!
Senetic B2B
Senetic B2BPlatforma za poslovne klijentePridruži nam se!
Načini plaćanja
Načini isporuke
Certifikati i priznanja