FAQ
Q&A
Koji su načini dostave dostupni?
Sve naše pošiljke dostavlja Overseas Express, UPS, DHL, KUHENE.
Koje je vrijeme dostave naručenih proizvoda?
Vrijeme dostave procjenjuju prijevoznici. Procjenu vremena dostave možete izračunati na stranici proizvoda ili je možete provjeriti u košarici nakon što ispunite podatke za dostavu. Prosječno vrijeme dostave iznosi četiri radna dana.
Kako se računa cijena dostave?
Cijenu dostave računaju izravno prijevoznici. Iznos ovisi o težini i dimenzijama proizvoda koji se šalje, kao i o lokaciji na koju se šalje. Cijenu dostave možete provjeriti tijekom izrade narudžbe.
Kako možete pratiti svoju pošiljku?
Nakon što naručite proizvode primit ćete poseban broj za praćenje koji možete upotrijebiti na web-mjestu prijevoznika ovdje.
Mogu li promijeniti svoju narudžbu?
Svoju narudžbu možete promijeniti tako da nazovete naš tim prije nego što počnemo obrađivati vašu narudžbu. Naše podatke za kontakt možete pronaći ovdje: https://www.senetic.hr/site/kontakt/
Kako mogu izraditi korisnički račun?
Korisnički račun možete izraditi na ovoj poveznici: https://www.senetic.hr/account/register/ Kao korisnik se isto tako možete registrirati tijekom završetka kupnje tijekom svoje prve narudžbe.
Zašto je korisno izraditi korisnički račun?
Izrada korisničkog računa omogućava vam spremanje adrese za dostavu i podataka za plaćanje tako da ih ne morate ponovno unositi tijekom svake sljedeće narudžbe. Isto tako, omogućava vam prikaz povijesti kupnje.
Kako se mogu pretplatiti za newsletter?
Na newsletter se možete pretplatiti tako da unesete svoju adresu e-pošte u obrazac koji se nalazi pri dnu našeg web-mjesta. Ovo vam omogućava da budete u toku sa svim promocijama i novostima.
Odakle se šalje moja narudžba?
Mi smo međunarodno poduzeće sa skladištima u raznim državama. Moglo bi se dogoditi da vam narudžbu pošaljemo s lokacije izvan Hrvatska. Točan vremenski okvir dobit ćete tijekom završetka kupnje.
Koja jamstva imam u vezi s kupnjom?
Sva nova roba i roba prerađena u tvornici dolazi uz jamstvo proizvođača. Uvjeti jamstva mogu se razlikovati ovisno o proizvođaču.
Koliko dana imam za povrat?
Imate pravo odustati od ugovora o prodaji robe koji je sklopljen na daljinu u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Ovo se primjenjuje samo na pojedinačne kupce. Za poslovne kupce imamo individualan pristup ovisno o dobavljaču i podrijetlu proizvoda.
Kako izgleda postupak povrata?
Nakon što kupac pošalje prijavu na našem portalu, obraćamo mu se isti dan / sljedeći radni dan. Ako se u prijavi nalaze sve potrebne informacije, dogovaramo prikupljanje neispravnog uređaja sljedećeg radnog dana.
Kako je potrebno vratiti proizvode?
Sve proizvode potrebno je vratiti u dobrom stanju, u originalnom pakiranju i sa svim dokumentima. Potrebno ih je zapakirati na odgovarajući način kako bi se izbjegla oštećenja tijekom prijevoza. Isto tako, provjerite je li RMA broj jasno vidljiv na proizvodu. RMA obrazac možete pronaći ovdje: RMA poduzeća Senetic
Koliko se čeka odobrenje ovlaštenja za povrat robe (RMA)?
Sve zahtjeve za RMA trudimo se riješiti u što kraćem roku. Postupak se može razlikovati ovisno o proizvođaču. Postupak obično ne traje duže od 21 radnog dana.
Već sam vratio/la svoje proizvode. Kad mogu očekivati zamjenu robe ili povrat novca?
Ovisno o situaciji, prije dostave uređaja u naše skladište može proći od nekoliko dana (na primjer, u slučaju povrata) do mjesec dana (na primjer, u slučaju žalbi).
Gdje mogu pogledati status zahtjeva?
Za upite u vezi s ovlaštenjem za povrat robe (RMA) obratite se na adresu [email protected].
Mogu li poslati zahtjev izravno proizvođaču?
Da, većina proizvođača dopušta zahtjeve krajnjih korisnika. Preporučujemo vam da zahtjeve u vezi s jamstvom šaljete izravno proizvođaču jer to znatno smanjuje trajanje postupka.