0
Upit
0,00 €
0
Košarica
0,00 €
Učitavanje...
Učitavanje...
Aktualiziran upit i narudžba!
Aktualiziran upit i narudžba! Aktualiziran upit i narudžba!
Predmet nema na skladištu.
Žao nam je, ali artikl nema na skladištu.

Propisi

Senetic - Arhivski propisi
  • Senetic - Pravilnik je bio na snazi do 18.10.2022.
  • Senetic - Pravilnik je na snazi od 19.10.2022

Pravilnik prodaje robe na daljinu i pružanje usluga putem interneta

 

§ 1

Ulaz
Ovi propisi određuju uvjete korištenja internet trgovine dostupne na adresi www.senetic.hr koju vodi Senetic GmbH, Kronstadter Straße 4, 81677 München, Deutschland, Handelsregister HRB214046, Steuernummer 143/179/81458, Unsatzsteuer-id (nr vat) DE297177752 posebno određuju pravila za izradu naloga i sklapanje ugovora o kupoprodaji koristeći sredstva komunikacije na daljinu, kao i za korištenje svih usluga Trgovine.

Kontakt s Prodavateljem što se tiče svih pitanja u vezi sa prodajom putem Trgovine mogući je na telefonski broj: +385 1 8000 143 kao i na internetsku adresu: [email protected]

 

§ 2

Rječnik pojmova

Pojmovi koji se ovdje koriste imaju sljedeća značenja:
1) Pružatelj usluga ili Prodavatelj (trgovac) - Senetic GmbH;
2) Klijent - Potrošač ili Poduzetnik koji je sklopio ili namjerava sklopiti ugovor ili koristi
ostale usluge Internet trgovine (u daljnjem tekstu također „Kupac");
3) Potrošač - fizička osoba koja obavlja pravnu akciju koja nije izravno vezana za njegovu gospodarsku ili profesionalnu djelatnost;
4) Poduzetnik - fizička osoba, pravna osoba ili organizacijska jedinica, koje zakon priznaje pravnu sposobnost u svrhu poduzimanja radnji koje se izravno odnose na njegovu gospodarsku ili profesionalnu djelatnost;
5) Korisnički Račun (Račun) - podstranica Trgovine, na kojoj Kupac ima mogućnost između ostalog upravljati osobnim podacima, primati obavijesti o promjenama statusa naloga, kontrolirati i upravljati stanje svojih naloga;

6) Pravilnik - ovaj Pravilnik prodaje putem komunikacije na daljinu i pružanja usluga putem interneta. U području elektroničkih usluga Pravilnik je pravilnik o kojem je riječ u čl. 8. Zakona od 18. srpnja 2002 g. o pružanju usluga putem interneta,
7) Registracija - jednokranta slobodna i besplatna aktivnost, koja uključuje stvaranje od strane Klijenta Korisničkog računa, izrađena pomoću administrativnog panela koji je Pružatelj usluga učinio dostupnim na stranici Trgovine;
8) Internet trgovina www.senetic.hr (u daljnjem tekstu također: "Trgovina" ili "Internet trgovina") - web sajt dostupan na adresi http://www.senetic.hr kroz koji Pružatelj usluga pruža usluge navedene u Pravilniku, a Kupac može dostaviti naloge;
9) Stranka - Senetic GmbH ili Kupac;
10) Roba - materijalna pokretna stvar koja je predmet Ugovora o kupoprodaji ili zakon koji je predmet Ugovora o kupoprodaji (npr. licenca);

11) Ugovor o kupoprodaji - ugovor temeljem kojeg Senetic GmbH prenosi ili pristaje na prijenos vlasništva Robe na Kupca i Kupac plaća ili se obvezuje platiti cijenu ili ugovor temeljem kojeg Senetic GmbH prenosi ili pristaje na prijenos na Kupca prava korištenja određene programske podrške (prodaja licence), a Klijent plaća ili se obvezuje platiti njegovu cijenu;
12) Ugovor sklopljen na daljinu - sporazum sklopljen između Senetic GmbH i Kupca u okviru organizirane prodaje ili pružanja usluga na daljinu, a bez istodobne fizičke prisutnosti Stranaka, uz isključivo korištenje jednog ili više sredstava komunikacije na daljinu sve do vremena kada je ugovor sklopljen;
13) Usluga (Usluge) - Nalog, Nalog za licencu ili Zahtjev za ponudu, kao i ostale usluge koje se pružaju u Trgovini;
14) Nalog - namjera Klijenta koja predstavlja ponudu za sklapanje Ugovora o kupoprodaji sa Senetic GmbH, ciljajući izravno za sklapanje ugovora o prodaji na daljinu putem Internet trgovine na vrstu i broj Robe koja je predmet Ugovora o kupoprodaji;
15) Nalog za licencu - namjera Klijenta koja predstavlja ponudu za sklapanje Ugovora sa Senetic GmbH za licencu za programsku podršku ciljajući izravno za sklapanje ugovora o prodaji na daljinu putem Internet trgovine, navodeći vrstu i broj programske podrške, čije korištenje licenca prodaje;

16) Zahtjev za ponudu - poslani od Kupca putem obrasca dostupnog u Trgovini zahtjev za ponudu, određujući Robu ili programsku podršku koja je predmet upita, kao i podatke o Kupcu naznačene na obrascu koje su neophodne za kontakt.

 

§ 3

Odgovornosti Klijenta (Korisnika Trgovine)

1. Kupac je obvezan koristiti Usluge koje nudi Pružatelj usluga u skladu s odredbama zakona, s odredbama Pravilnika, kao i da neće proizvoditi sadržaj zabranjen općenito važećim zakonima.

2. Prodavatelj je dužan isporučiti robu bez nedostataka.

 

§ 4

Uvjeti korištenja Trgovine

1. Pružatelj usluga putem Internet trgovine pruža slijedeće usluge:
1) predstaviti ponudu Trgovine,
2) podnošenje nabave,
3) podnošenje nabave za licence,
4) podnošenje Zahtjeva za ponudu,
5) osnivanje i upravljanje Korisničkih računa u Internet trgovini;
2. Pristup uslugama iz stavka. 1 točka 1-4 gore navedenih ne zahtijeva Registraciju.
3. Pristup uslugama iz stavka. 1 točka 5 gore navedenih zahtijeva Registraciju.
4. Da Klijent korišti Trgovinom potrebno je imati uređaj s pristupom Internetu s internetskim preglednikom (preporuča se Mozilla Firefox minimalna verzija 24.0, verzija Opere 10, Google Chrome, verzija 28.0 ili kasnije, ili Microsoft Internet Explorer minimalna verzija 8.0 ili kasnije), koji pruža podršku datoteci kolačića i Javascript. Dopušteno je koristiti druge internetske preglednike, ako oni pružaju potpunu kompatibilnost s gore navedenim verzijama.
5. Za sigurnost korištenja Internet trgovinom, preporuča se da uređaj koji koristi Klijent posebno ima:
1) antivirusni program s najnovijom verzijom virus definicija i obnove,
2) učinkovitu branu sigurnosti (firewall),
3) instalirana sva dostupna ažuriranja za operacijski sustav i internetski preglednik, koja se odnose na sigurnost,
4) aktiviranu funkciju prihvaćanja datoteke kolačića i Java Script u internetskom pregledniku,
5) programsku podršku za čitanje PDF datoteka.

6. Pružatelj usluga koristi datoteke kolačića za prikupljanje informacija vezanih za korištenje Trgovinom kako bi:
1) održavati sesije Klijenta (nakon prijave), tako da Klijent ne mora na svakoj podstranici Trgovine upisivati ​​lozinku,
2) prilagoditi potrebama Kupaca usluge Trgovine,
3) stvoriti statistike pregledavanja stranica Trgovine,
4) i za ponovni marketing.

 

§ 5

Podnošenje naloga i sklapanje Ugovora o kupoprodaji

1. Kupac može dostavljati Naloge putem Internet trgovine sedam dana u tjednu, 24 sata dnevno, bez obzira na to da li je napravio Registraciju. Kupac može također dostaviti naloge preko telefona, broj +385 1 8000 143 (isključivo od ponedjeljka do petka tijekom radnog vremena) i putem e-maila: [email protected].
2 Narudžbe za licence Microsoft treba podnositi putem konfiguratora dostupnog u Trgovini na adresi www.senetic.hr/microsoft/.
3. Da se sklopi Ugovor o kupoprodaji Robe na daljinu putem Internet trgovine, treba poći na internetsku stranicu Trgovine, a zatim izabrati Robu i dostaviti Nalog poduzimajući sljedeće tehničke mjere koje Kupac može vidjeti na prikazanim porukama ili informacijama.
4. Uvjet za podnošenje učinkovitog Naloga je da Klijent pročita i prihvati Pravilnik.
5. Dostavljenje naloga je ponuda sklapanja Ugovora o kupoprodaji Robe, u smislu građanskog zakona, podnesena od strane Klijenta Pružatelju usluga.
6. Kad Kupac dostavi Nalog, Nalog za licencu ili Zahtjev za Ponudu, Prodavatelj će potvrditi primitak naloga za Uslugu u obliku potvrde e-mail koja sadrži sve bitne elemente Naloga koji je Kupac dostavio.
7. Prodavatelj nakon razmatranja ponude Kupca pošalit će Kupcu poruku prihvaćanja Naloga za izvršenje.
8. Nakon primitka od strane Klijenta potvrde iz gore navedenog stavka. 7 dolazi do sklapanja Ugovora o kupoprodaji.
9. Kad Kupac dostavi Nalog, a ispadne što provedba Naloga u cjelini ili djelomično nije moguća, Pružatelj usluga će odmah obavijestiti Kupca putem e-maila ili telefona. U tom slučaju, Kupac može odustati od Naloga u dijelu, u kojem njegova provedba nije moguća u određenom vremenu ili ukinuti Nalog u cijelosti.

 

§ 6

Cijene, plaćanja i dostave Robe

1. Cijene Roba ne uključuju troškove dostave.Troškovi dostave u točnom iznosu prikazani su kad je Nalog ili Nalog za licencu dostavljen. Kupac za vrijeme popunjavanja obrasca za Nalog izabere odabrani način dostave i plaćanja i prihvaća svoj ​​izbor.
2. Obvezujuća cijena za Kupca koji je Potrošač je uvijek cijena aktualna u vrijeme napravljanja Naloga ili Naloga za licencu.
3. U slučaju narudžbi s dugim rokom isporuke (više od 14 dana) i robe proizvedene po narudžbi, Prodavatelj zadržava pravo promjene cijene proizvoda ako Proizvođač robe izvrši promjenu cijene. Prodavatelj je dužan obavijestiti Kupca o promjeni cijene. U slučaju promjene cijene, Kupac može odustati od ugovora s trenutnim učinkom. U slučaju odustajanja, smatrat će se da ugovor nije sklopljen, a Kupac se oslobađa svih obveza.
4. Točka 3. ne odnosi se na narudžbe od strane potrošača ili pojedinačnih samozaposlenih obrtnika.
5. Dostupne metode plaćanja i dostave pokazuju se tijekom procesa naručivanja.
6. U slučaju plaćanja putem kreditne ili debitne kartice preko partnera koji pružaju ovaj oblik plaćanja Prodavatelj ne prikuplja nikakve podatke o tim karticama.
7. Informacije u Trgovini o dostupnosti i vremenu isporuke su okvirne i samo vizualiziraju u kakvom najkraćem vremenu dostava može se realizirati, odnosno, kako je najkraće vrijeme potrebno Prodavatelju da otpremi Robu. U svakom slučaju Prodavatelj pokušava provesti utovar odmah (nakon sklapanja Ugovora o kupoprodaji i prijenosa na bankovni račun Prodavatelja cijene za Robu i troškove dostave, osim ako odabrano plaćanje pouzećem).

6. Po primitku pošiljke s naručenom Robom, predlažemo da Kupac provjeri pošiljku, a u slučaju:
1) mehaničkog oštećenja sadržaja pošiljke,
2) nepotpunosti pošiljke,
3) nedosljednosti sadržaja pošiljke s Nalogom,
Kupac ima pravo odbiti prihvaćanje pošiljke. U ovom slučaju, predlažemo zapisati svoje komentare ili bilješke iz događaja u prisustvu dostavljača i odmah obavijestiti o situaciji Pružatelja usluga.
8. Kupac koji nije Potrošač, u vrijeme primitka pošiljke dužan je provjeriti njegov sadržaj. U slučaju štete pošiljke dužan je prijaviti tu činjenicu isporučitelju Robe i odmah kontaktirati Prodavatelja. Pritužbe koje se odnose na mehanička oštećenja Robe u prijevozu će se razmatrati samo nakon sačinjenja izvješća štete potpisanog od strane primatelja koji nije Potrošač i dostavljača pošiljke.
9. Ako Klijent koji nije Potrošač ne prikupi Robu poslanu pouzećem i pošiljka se vrati pošiljatelju (Pružatelju usluga), Kupac mora platiti troškove za slanje i za povratak pošiljke sa Robom.

10. Ako se stranke po pitanju trenutka isporuke nisu usuglasile drukčije, trgovac isporučuje robu prijenosom fizičkog posjeda ili nadzora nad robom na potrošača bez nepotrebnog odlaganja, ali najkasnije 30 dana od sklapanja ugovora.

11. U ugovorima po kojima potrošaču robu otprema trgovac, rizik gubitka ili oštećenja robe prelazi na potrošača kad on ili treća strana koju je naveo potrošač, a koja nije prijevoznik, stekne robu u fizički posjed. Međutim, ako je potrošač otpremu robe povjerio prijevozniku, a taj izbor trgovac nije ponudio, rizik na potrošača prelazi po isporuci prijevozniku, čime se ne dovode u pitanje prava potrošača u odnosu na prijevoznika.

 

§ 7

Pritužbe i povrate u odnosu na Kupce koji nisu Potrošači
(za Poduzetnike)

1. Ovaj dio Pravilnika primjenjuje se samo na odnose s Kupcima koji nisu Potrošači.
2. Sva Roba koja se nudi u Trgovini, ako u opisu Robe nije jasno označeno kao polovna ili prepravljena (refurbished), je potpuno nova i bez grešaka u materijalu ili izradi i bez pravnih grešaka.
3. Sva nova i tvornički prepravljena Roba dolazi sa standardnim jamstvom proizvođača Robe.
4. Prepravljena Roba obuhvaćena je jamstvom Prodavatelja za 30 dana.
5. Opis Robe u Trgovini pokazuje je li Roba prepravljena (refurbished) ili polovna.
6. Prodavatelj pruža linkove za internetske stranice Proizvođača Robe s jamstvenim uvjetima za Robu. Jamstvo baš jasno određuje tko je odgovoran pod jamstvom kvalitete Robe, kao i određeni su svi uvjeti jamstva.
7. Pravni subjekt odgovoran pod jamstvom (obično Proizvođač Robe), odgovoran je prema Kupcu, ako Roba ima nedostatak koji umanjuje njegovu vrijednost ili korisnost što se tiče svrhe koja je određena u Ugovoru o kupoprodaji ili proizlazi iz okolnosti ili iz upotrebe Robe.

8. Kako bi u skladu s rokovima za prijavu kvara navedenim u jamstvu kvalitetama obavijestiti o nedostacima Robe, dovoljno je poslati prije isteka tog vremena pismo putem e-maila ili preporučenom poštom.
9. Ako nedostaci Robe će se objaviti tijekom jamstvenog roka i jamstvo je obuhvaća, Kupac mora tražiti uklanjanje fizičkih nedostataka Robe ili isporučenje Robe bez nedostataka u skladu s jamstvom odgovornog pravnog subjekta pod jamstvom.
10. Ako u jamstvu nije naveden drugi datum, rok iznosi godinu dana od dana kada je Roba isporučena Kupcu.
11. U slučaju Ugovora o kupoprodaji sklapanih s Kupcima koji u isto vrijeme nisu Potrošači, na temelju čl. 558 § 1 Građanskog zakonika, odgovornost Pružatelja usluga pod jamstvom za fizičke nedostatke Robe je isključena.
12. Ako se u procesu rješavanja prigovora dokaže da je šteta uzrokovana krivnjom Kupca, Prodavatelj može naplatiti Kupcu svi troškovi koji proizlaze iz rješavanja prigovora.

 

§ 8

Odobrenje Potrošača da se povuče iz Ugovora (Povratak Robe)

1. Potrošač može odustati od Ugovora o kupoprodaji Robe sklopljenog na daljinu bez razloga, ako izjavi u pisanom obliku, u roku od 14 (četrnaest) dana od isporučenja Potrošaču Robe. Da se ispuni rok, dovoljno je poslati odgovarajuću izjavu prije isteka vremena na adresu Prodavatelja.

2. U slučaju odustajanja od Ugovora o kupoprodaji Robe sklopljenog na daljinu, Ugovor se smatra nevažećim i Potrošač mora biti oslobođen od bilo kakvih obaveza. Ono što su ugovorne strane pružile biti će vraćeno u nepromijenjenom stanju, osim ako je promjena bila nužna u redovnom poslovanju. Povratak obostranih koristi i usluga mora biti odmah, a najkasnije u roku od 14 dana.

3. Roba mora biti vraćena na adresu Prodavatelja.

 

Obveze trgovca u slučaju odustajanja

4. Sva plaćanja koja primi od potrošača, ako je primjenjivo uključujući i troškove isporuke, trgovac vraća bez nepotrebnog odlaganja, a u svakom slučaju najkasnije 14 dana od dana na koji je obaviješten o odluci potrošača da odustane od ugovora u skladu s člankom 1.

5. Povrat novca iz prvog podstavka trgovac izvršava istim sredstvom plaćanja koje je potrošač koristio za prvobitnu transakciju, osim ako se potrošač izričito suglasio drukčije i pod uvjetom da potrošač ne snosi nikakve naknade kao posljedicu tog povrata.

6. Bez obzira na stavak 4., trgovac nije dužan nadoknaditi dodatne troškove ako je potrošač izričito prihvatio mogućnost neke druge vrste isporuke osim najjeftinije standardne isporuke koju je ponudio trgovac.

7. ko trgovac nije ponudio da sam preuzme robu, s obzirom na kupoprodajni ugovor trgovac se može suzdržati od povrata novca dok ne primi vraćenu robu ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je robu vratio, ovisno o tomu što se dogodi prvo.

 

Obveze potrošača u slučaju odustajanja

8. Ako trgovac nije ponudio da sam preuzme robu, potrošač bez nepotrebnog odlaganja, a u svakom slučaju najkasnije 14 dana od dana na koji je obaviješten o odluci potrošača da odustane od ugovora u skladu s člankom 1., robu vraća ili je predaje trgovcu ili osobi koju trgovac ovlasti za primanje robe. Krajnji rok se smatra održanim ako potrošač vrati robu prije isteka roka od 14 dana.

9. Potrošač snosi samo izravne troškove povrata robe.

10. Potrošač je odgovoran za eventualnu umanjenu vrijednost robe samo kada je ona posljedica rukovanja robom koje prelazi okvir potreban da bi se utvrdila narav, karakteristike i funkcioniranje robe.

 

Izuzeća od prava odustajanja

11. Pravo na odustanje od ugovora ne primjenjuje se u slučajevima iz:

1) ugovora za usluge nakon što je usluga u potpunosti izvršena ako je izvršavanje počelo uz izričiti prethodni pristanak potrošača i uz potvrdu da će svoje pravo na odustajanje izgubiti čim je trgovac ugovor u potpunosti izvršio; 

2) isporuke robe ili usluga za koje cijena zavisi o fluktuacijama na financijskom tržištu na koje trgovac ne može utjecati, a do kojih može doći unutar roka za odustajanje;

3) isporuke robe koja je izrađena prema specifikacijama potrošača ili očito prilagođena potrošaču;

4) isporuke lako pokvarljive robe ili robe s kratkim rokom trajanja; 

5) isporuke originalno zatvorene robe koja nije pogodna za povrat zbog zaštite zdravlja ili higijene, a koja je nakon isporuke otvorena; 

6) isporuke robe koja se zbog svoje naravi nakon isporuke miješa s drugim elementima od kojih se ne može odvojiti; 

7) isporuke alkoholnih pića čija cijena je dogovorena u trenutku sklapanja kupoprodajnog ugovora, a čija isporuka je moguća tek nakon 30 dana i čija stvarna vrijednost zavisi o fluktuacijama na tržištu na koje trgovac ne može utjecati;

8) ugovore u kojima je potrošač izričito zatražio dolazak trgovca u svrhu izvršavanja hitnih popravaka ili održavanja. Ako prilikom takvog dolaska trgovac pruži dodatne usluge povrh onih koje je potrošač posebno zatražio ili isporuči robu osim zamjenskih dijelova potrebnih za uslugu održavanja ili popravka, pravo odustajanja primjenjuje se na te dodatne usluge ili robu; 

9) isporuke originalno zatvorenih audio ili video snimki ili računalnih programa koji su otvoreni nakon isporuke; 

10) isporuke novina, periodičnih izdanja ili magazina s izuzetkom ugovora o pretplati za isporuku takvih publikacija; 

11) ugovora sklopljenih na javnoj dražbi;

12) pružanja usluga smještaja osim u boravišne svrhe, prijevoza robe, usluga iznajmljivanja automobila, ugostiteljskih usluga ili usluga koje se odnose na aktivnosti u slobodnom vremenu ako ugovor predviđa konkretan datum ili rok izvršenja; 

13) isporuke digitalnog sadržaja koji se ne isporučuje na materijalnom nosaču podataka ako je izvršavanje započelo uz prethodni izričiti pristanak potrošača i njegovu potvrdu da time gubi pravo odustajanja.

 

§ 9

Nedosljednosti Robe s Ugovorom (Prigovore Potrošača)

1. Pružatelj usluga kao prodavatelj je odgovoran prema Potrošaču za nedosljednosti sa Ugovorom o kupoprodaji Robe.
2. Pritužbe u odnosu na nepoštivanje Ugovora o kupoprodaji Robe i nedosljednosti Robe se mogu podnijeti u pisanom obliku ili putem e-maila izravno na adresu Pružatelja usluga.
3. U slučaju kada Potrošač primijeti nedosljednost Robe sa Ugovorom o kupoprodaji, Potrošač treba poslati Pružateljima usluga reklamirani proizvod zajedno s opisem nepoštivanja Ugovora.
4. Mi predlažemo priključiti dokaz o kupnji kako bi se pojednostavio i ubrzao proces prigovora.
5. Potrošač je dužan obavijestiti Pružatelja usluga o primjećenoj nedosljednosti Robe sa Ugovorom o kupoprodaji, u roku od 2 mjeseca od nalaza nesukladnosti s obzirom na činjenicu što odgovornost Pružatelja usluga za nedosljednost Robe sa Ugovorom o kupoprodaji Robe traje maksimalno do dvije godine od datuma isporuke Robe.
6. Pružatelj usluga je dužan uzeti u obzir bilo koji prigovor u roku od 14 dana.
7. Nakon razmatranja prigovora Prodavatelj će zajedno s Potrošačem utvrditi elektroničkim, telefonskim ili pismenim putem uvjete popravaka ili zamjene Robe.
8. Ako popravak ili zamjea Robe nije moguća, Kupac može zahtijevati smanjenje cijene za neispravnu Robu ili povrat novca.

 

§ 10

Raskid ugovora za pružanje usluga preko interneta

1. Kupac može raskinuti ugovor o pružanju Usluga ne navodeći razlog slanjem odgovarajuće izjave, posebice putem interneta ili pismeno na adresu Prodavatelja.
2. U slučaju Klijenata koji su Potrošači, Pružatelj usluga može raskinuti ugovor o pružanju Usluga, kada Klijent grubo ili uporno krši propisi Pravilnika, pogotovo kad objavlja ilegalni sadržaji, a nakon neuspješnog poziva da se ne zaustavi ili ne otklanja kršenja u određenom relevantnom roku. Kršenja Pravilnika moraju biti objektivna i protuzakonita. Ugovor o pružanju Usluga u tom slučaju istječe nakon 14 dana od dana podnošenja od strane Pružatelja usluga izjave o namjeri raskida Ugovora Kupcu.
3. U slučaju kada Kupci nisu Potrošači, Pružatelj usluga može raskinuti ugovor o pružanju Usluga s trenutnim učinkom i bez navođenja razloga i to slanjem odgovarajuće izjave Pružatelju usluga.

 

§ 11

Rješavanje sporova

1. Podmirenje bilo kojih sporova između Pružatelja usluga i Klijenta koji je Potrošač, podnosi se nadležnim sudovima u skladu s odgovarajućim odredbama Zakona o parničnom postupku.
2. Podmirenje bilo kojih sporova između Pružatelja usluga i Klijenta, koji nije Potrošač je podvrgnuto nadležnom sudu koji odgovara sjedištu Pružatelja usluga.

 

§ 12

Osobni podaci

Osobni podaci Klijenata Pružatelj usluga obrađuje zaštićujući Pravila Privatnosti, uključujući i odredbe zakona u ovom području, osobito Zakon od 29. kolovoza 1997. g. o zaštiti osobnih podataka.

 

§ 13

Završne odredbe

1. Potrošač ima pravo na pregovaranje o uvjetima iz Pravilnika. Da bi se to postiglo Potrošač treba kontaktirati Pružatelja usluga, putem obične pošte, e-maila ili telefona.
2. U slučajevima koji nisu obuhvaćeni ovim Pravilnikom primjenjuju se opći važeći zakoni.
3. Korisnici mogu imati pristup Pravilniku u bilo koje vrijeme i besplatno kad kliknu na web lokaciju (odnosno link) koji je naveden na početnoj stranici Trgovine i naprave ispis.
4. Informacije o Robi navedene u Trgovini, a osobito, njihovi opisi, tehničke i izvedbene karakteristike i cijene, su poziv do sklapanja ugovora u smislu s čl. 71 od Građanskog zakonika.
5. Ekskluzivna prava na sadržaj dostupan u okviru Internetske trgovine, posebice autorska prava na fotografije, opise i kategorije Robe, naziv Trgovine, žigove Pružatelja usluga i proizvođača Robe, njihove sastavne grafičke elemente, programsku podršku kao i zakone u okviru bazi podataka su pravno zaštićeni i dodjeljeni su Pružatelju usluga ili subjektima s kojima Pružatelj usluga je ušao u odgovarajuće sporazume. Zabranjeno je kopiranje ili druge oblike uporabe bilo kojih elemenata Trgovine bez pristanka Pružatelja usluga.

 

Uzorak obrasca o odustajanju

datum.

 

Prima:      Senetic GmbH, Kronstadter Straße 4, 81677 München, Deutschland (Kontakt s Prodavateljem što se tiče svih pitanja u vezi sa prodajom putem Trgovine mogući je na telefonski broj: +385 1 8000 143 kao i na internetsku adresu: [email protected])

 

ja ovim izjavljujem da odustajem  od svojeg ugovora za prodaju sljedeće robe /za pružanje sljedeće usluge   -              

 

naručene dana  /primljene dana  -      

naziv potrošača  -        

adresa potrošača  -        

potpis potrošača (samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru) -

Izabrani proizvodi
Ostanite u kontaktu!
Pretplatite se na naš bilten i ostanite u toku s našim promocijama i vijestima.

Klikom na „Pretplati se” pristajete primati marketinške informacije na svoju adresu e-pošte. Vašim će osobnim podacima upravljati Senetic GmbH sa sjedištem u Kronstadter Straße 4, 81677 München, Deutschland. Imate pravo tražiti pristup osobnim podacima i ispraviti, izbrisati ili ograničiti obradu, kao i dati prigovor obradi. Detaljne informacije o obradi osobnih podataka nalaze se u pravilima privatnosti.

Pogrešna e-mail adresa.
Ova email adresa je već potvrđena.
Ova Email adresa još uvijek nije potvrđena.
Hvala vam!
Provjerite pristiglu poštu - primit ćete našu poruku kojom vas tražimo da potvrdite pretplatu na bilten.
Partnerstva
Načini plaćanja
Načini isporuke
Certifikati i priznanja